Matcha s kokosovým nápojem 200g

  • 1 z 2

Matcha s kokosovým nápojem je instantní nápoj s vůní kokosu a matchy. Nápoj je lahodný a velmi dobře rozpustný. Přípravek je přirozeně bezlepkový a je vhodný i pro alergiky na kravské mléko (neobsahuje mléčnou bílkovinu).

  • 60 Kč 7 Kč –11 %
  • Vyprodáno
53 Kč
Kategorie: Nápoje pro zdraví
 

Kombinací kokosového nápoje s matchou vznikne nápoj s bohatou chutí kokosu a vůní zeleného čaje.

  • Lahodný nápoj s příchutí kokosu a matchy.
  • Matcha je čistý zelený čaj výjimečný již samotným pěstováním.
  • Kombinací kokosového nápoje s matchou vznikne nápoj s bohatou chutí kokosu a vůní zeleného čaje.
  • Neobsahuje laktózu, lepek ani kasein.
  • Vhodný pro vegany.
  • Neobsahuje ztužené tuky.
  • Vhodný k přípravě nápojů, smoothie a teplých či studených pokrmů.

Jak používat:

Používá se při vaření, k přípravě různých koktejlů a k pečení. Výrobek je také vhodný k pití nebo jako pochoutka do kávy nebo čaje.

Rozmíchejte 25 g směsi (2 vrchovaté polévkové lžíce) v malém množství teplé vody na kašičku a doplňte do 250 ml vodou. Na přípravu studeného nápoje použijte mixér nebo šejkr.

Složení:

dextróza, kokosový tuk (32 %), sušený glukózový sirup, zelený čaj matcha (4 %), emulgátor: E472e (rostlinný původ), stabilizátor: fosforečnan draselný, aroma

Balení:

200 g

Upozornění:

Neobsahuje lepek, mléčnou bílkovinu ani ztužený tuk. Vhodný pro vegany. Vyrobeno v ČR.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:

topnatur_logoTOPNATUR s.r.o. (dříve ASP CZECH s.r.o.) je úspěšná firma, která od roku 1996 působí na potravinářském trhu a jejíž sortiment a pole působnosti se neustále rozvíjí. V roce vzniku firmy, tedy v roce 1996, byla výroba a distribuce sušených rostlinných nápojů (sojové mléko, ovesné mléko, kokosové mléko apod.) jedinou náplní firmy. Od té doby se nejen zdokonalovala a dále rozvíjela tato činnost (v roce 2000 se TOPNATUR s.r.o. stala největším výrobcem sušených mléčných směsí v ČR), ale podstatně se rozšířilo portfolio činností firmy. I nadále se firma soustředila na produkty tzv. zdravé výživy, tedy na rošiřování sortimentu sušených rostlinných mlék (TOPNATUR), ale i jiných výrobků z kategorie potravních doplňků. Hlavním reprezentantem této kategorie se staly výrobky pro zdravá střeva a zažívání a tzv. zelené potraviny.