Vrácení a reklamace

Vrácení a reklamace je hračka!

Víme, že někdy potřebujete výrobek vrátit nebo reklamovat. Ať už vám výrobek nevyhovuje nebo se porouchal, rádi vám pomůžeme. U nás je to lehké a rychlé!

Výměna či reklamace bývá často zdlouhavá a problematická, ne však u nás! Stačí si vybrat, zda chcete vrátit zboží v rámci 14 dní od nákupu a nebo zda chcete zboží reklamovat, vyplnit vaši e-mailovou adresu a dále již vše snadno vyřešíte pomocí našeho online systému. 

 
 
  1. Nepotřebujete žádné faktury, účtenky, ani jiné doklady. Stačí vám zadat e-mailovou adresu, na kterou byla vystavena vaše objednávka. Systém sám pozná, jaké objednávky u nás máte a nabídne vám možnosti řešení.
  2. Jedním kliknutím vyberete objednávku, kterou chcete řešit. Druhým kliknutím pak konkrétní zboží, se kterým máte problém. A ještě nám napíšete, co je se zbožím špatně a jak chcete situaci řešit.
  3. V případě, že splňujete podmínky pro vrácení zboží či reklamaci, pošleme Vám veškeré instrukce s adresou, kterou nalepíte na vracený balík a zašlete je k nám. A to je vše!  

Nejčastěji kladené dotazy:

  1. Do kdy mohu vrátit zboží bez udání důvodu? Do 14 dnů od doručení.
  2. Kam mám vracené zboží zanést / poslat? Pokud po dokončení online reklamačního procesu (viz výše) budete vybídnut/a k zaslání nebo vrácení zboží, nalepíte námi zaslaný štítek s adresou na dobře zabalené vracené zboží a odešlete.
  3. Potřebuji nějaké doklady nebo vyplňovat reklamační formulář? Ne, stačí vám pouze znát e-mailovou adresu, na kterou byla objednávka vytvořena. Formulář vyplňovat nemusíte, vše za vás udělá aplikace. Jen vás poprosíme, kvůli snazší identifikaci balíku, napište na nebo dovnitř balíku číslo objednávky, kterou reklamujete / vracíte.
  4. Do kdy mohu očekávat peníze za vrácené zboží? Jakmile obdržíme vaši vrácenou zásilku, zkontrolujeme ji a poté začneme pracovat na vrácení peněz. Zpravidla se jedná o 7 dnů, zákonná lhůta je 14 dnů.
  5. Mohu vrátit / reklamovat zboží osobně na prodejně? Ano, pokud je pro vás tato varianta příjemnější, můžete se stavit v naší prodejně v Hulíně.
  6. Jak dlouho bude reklamace trvat? Celý proces reklamace trvá zpravidla 25-30 dnů.

JSME TU PRO VÁS!

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat!
Jsme připraveni vám pomoci s výběrem zboží a realizací nákupu každý pracovní den od 8:30 do 17:00.

Email: info@mj-krasazdravi.cz
Tel: +420 736 708 220