Redakce dTestu ve svém březnovém čísle věnovala jednu z pravidelných rubrik srovnání kvality prostředků na ruční mytí nádobí. Testované produkty doporučila mezinárodní výzkumná a analytická společnost Nielsen a mezi silnou konkurencí uspěl náš prostředek na ruční mytí nádobí.
dTest funguje na českém trhu již 26 let a kolem redakce známého časopisu vznikla významná organizace, která pomáhá lidem v orientaci při nákupu výrobků i při uplatňování spotřebitelských práv. V dTestu porovnávali 16 prostředků na mytí nádobí.
Ty nebyly vybrané náhodně nebo podle subjektivního názoru redakce. Testované produkty doporučila mezinárodní výzkumná a analytická společnost Nielsen. Výběr zahrnuje jak značky, které vidíme každý den v televizní reklamě, tak ekologické produkty a privátní brandy známých řetězců. A v této prestižní konkurenci nejlépe uspěl Feel Eco prostředek na ruční mytí nádobí.
Hlavní slovo v testování měla zkouška mycích schopností. Redakce dTestu ale také přihlížela k hospodárnosti nákupu daného výrobku, k dávkování a složení.
Ukazuje se, že nastoupená cesta vyváženého přístupu, kdy značka Feel Eco klade důraz na šetrnost k lidské pokožce i životnímu prostředí a současně nesnižuje laťku vysoké účinnosti, je správná a popravdě jediná možná.
Značka Feel Eco má tento přístup ve svém rodném listě. Bohužel mnoho produktů na mytí a praní je nevhodných zejména pro děti. Zadání vývojovému oddělení tedy znělo: vyvinout výrobky plně ekologické a současně vysoce účinné. Přes počáteční skepsi se to podařilo, i proto, že výzkumníci Feel Eco je vyvíjeli pro svoje rodiny. Nyní můžeme produkty Feel Eco s důvěrou doporučit svým zákazníkům. V tom je síla značky. I z tohoto důvodu jsme pyšní na Baby řadu Feel Eco. Mohli jste se s ní seznámit v minulém roce a letos se chystá její další rozšíření.
Produkt Feel Eco Prostředek na nádobí, ovoce a zeleninu najdete v naší nabídce.
Produkty značky FeelEco naleznete v naší nabídce.