Způsoby dopravy

Způsob dopravy - ČR
Malý nákup do 1999 Kč Velký nákup nad 1999 Kč
Osobní odběr Prodejna ZDARMA ZDARMA
Osobní odběr PPL 49 Kč ZDARMA
Osobní odběr Zásilkovna 49 Kč ZDARMA
Osobní odběr Balíkovna 59 Kč ZDARMA
Doručení na adresu PPL 99 Kč ZDARMA
Doručení na adres Česká pošta 99 Kč ZDARMA
Doručení na adresu Zásilkovna 99 Kč ZDARMA
Způsob dopravy - SR Malý nákup do 119 €
Velký nákup nad 119 €
Osobný odber Packeta 4 € ZDARMA
Osobný odber Balíkovo 4 € ZDARMA
Doručenie na adresu Packeta 8 € ZDARMA
Doručenie na adresu Express one 8 € ZDARMA

 Osobní odběr v našem kamenném obchodě: ZDARMA

  • Více informací o prodejně naleznete ZDE
  • Na místě je dostatek parkovacích míst
  • Po-Pá: 8:30-17 hod.
  • Jakmile pro vás na prodejně zásilku připravíme, obdržíte od nás potvrzovací SMS a e-mail.
  • Na prodejně lze vrátit zboží, podat reklamaci, či pořídit dárkové poukazy.
  • Kde nás najdete?

MJ-KrasaZdravi.cz
Žižkova 489
76824 Hulín
Telefon : +420 736 708 220
Podrobnější informace včetně mapy s umístěním prodejny a navigací skrze tržnici naleznete ZDE

Osobní odběr - Balíkovna výdejní místa: 59 Kč Balikovna_RGB

  • Pokud nechcete být omezeni časem, ve kterém můžete doručení objednávky očekávat, ideální si jej nechat poslat do Balíkovny a kdykoliv se pro něj zastavit.
  • Balíkovnu najdete už nejen na poštách. Máme přes 4 500 výdejen a další přibývají. Seznam Balíkoven naleznete zde.
  • O možnostech vyzvednutí vaší zásilky na vybrané poště jste informováni prostřednictvím SMS nebo emailem již v den odeslání zásilky a znovu v okamžiku uložení zásilky na poště.
  • Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.
  • Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.

Doručení do Balíkovny

  • Pokud zvolíte doručení do Balíkovny můžete následně využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt. Stačí zvolit službu na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.
  • Pro vyzvednutí zásilky v Balíkovně stačí sdělit jméno a kód (který Vám byl zaslán). Pro tyto zásilky není třeba předkládat doklad totožnosti, proto si je může vyzvednout i 3. osoba. 

Doručení na adresu - kurýr České pošty: 99 Kč BALIKOVNA na adresu_RGB

  • Balík na udané adrese přímo do ruky je ideální v případě, že budete v pravidelný doručovací čas ve vaší lokalitě doma, běžné pochůzky probíhají mezi 8:00-16:00.
  • Česká pošta vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Bude vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni emailem.
  • Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení vaší zásilky dle svých časových možností a požadavků.
  • Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.
  • Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.
  • TIP: Ušetřete si cestu na poštu, když Vás pošta nezastihne dopoledne doma, to jste přeci v práci. Nechte si poslat zásilku do zaměstnaní.

Další informace k doručení Českou poštou:

  • Poštovné je konečné a bez dalších poplatků. Dle Vašeho výběru je přidáno k celkové částce ve Vašem nákupním košíku.
  • Pokud Vás přepravce nezastihne na Vaší doručovací adrese, uloží Vám do poštovní schránky Výzvu o uložení zásilky na pobočce České pošty v místě Vašeho směrovacího čísla (PSČ).
  • POZOR: Úložní doba zásilky na poště je POUZE 7 dní! Je možné jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní.
    V případě, že si objednané zboží nevyzvednete, budou při Vaší další objednávce připočítány poštovní náklady nevyzvednuté objednávky a budeme vyžadovat úhradu zboží předem na náš účet. V případě, že budete chtít nevyzvednutou objednávku znovu doručit, připočteme k objednávce poštovné za znovu doručení 99,- Kč.

Osobní odběr - Zásilkovna výdejní místa: 49 Kč Zasilkovna_logo_inverzni_WEB

  • Chcete ideální kombinaci pošty a dopravce za nejlepší možnou cenu? Pro svůj balíček si můžete skočit sami do některého z odběrných míst - Zásilkoven. Momentálně jsou v provozu stovky výdejních míst v ČR a jejich množství stále roste. Nejsou to naše prodejny ani kanceláře nebo sklady. Obsluha ve výdejních místech nejsou naši zaměstnanci. Jedná se o nezávislá výdejní místa pro internetové obchody. Jelikož se jedná o službu, musí se zde samozřejmě za vydávání zásilek platit poplatek, který je však oproti poštovnému mnohem nižší.
  • 3000+  zásilkoven po celé ČR a SR
  • osobní odběr lze zvolit pouze u objednávek, které nepřesahují 15 kg. Pokud chcete dodat zboží přesahující 15 kg Zásilkovnou, vytvořte si více samostatných objednávek nebo zvolte jiného dopravce
  • Zásilka musí odpovídat obchodním podmínkám
  • Více na www.zasilkovna.cz
  • Vždy je však třeba vyčkat na výzvu k vyzvednutí ze zvoleného výdejního místa - zasílána je SMS zpráva a e-mail!

Doručení na adresu - kurýr Zásilkovny: 99 Kč Zasilkovna

  • Domů. Do kanceláře. Řidič Zásilkovny vám osobně doručí zásilku až do rukou, a to na jakoukoliv adresu v Česku. Přivítejte ve dveřích řidiče v červeném s logem Zásilkovna.
  • Zásilkovnu domů lze zvolit pouze u objednávek, které nepřesahují 10 kg. Pokud chcete dodat zboží přesahující 10 kg Zásilkovnou, vytvořte si více samostatných objednávek nebo zvolte jiného dopravce
  • Do druhého dne u vás: 98 % zásilek směřujících na adresu v ČR je doručováno v režimu D+1
  • Přesný čas doručení: Jakmile kurýr vaši zásilku naloží, obdržíte notifikaci s informací o doručení s přesností na 90 minut. 
  • Informace o pohybu zásilky: Díky notifikačnímu systému budete mít stále přehled o každém pohybu vaší zásilky přímo v mobilu.
  • Uložení na výdejním místě: Pokud vás kurýr nezastihne, uloží vám zásilku na nejbližším výdejním místě, kde si ji můžete vyzvednout ještě tentýž den.
  • Více na www.zasilkovna.cz

Osobní odběr - PPL výdejní místa: 49 Kč ppl

  • Do výdejních míst PPL ParcelShop je možné zaslat zásilku s hmotností do 31,5 kg.
  • Balíček bude uložen po dobu 7 dní (Parcelshop, výdejní místo) a po dobu 3 dní (Parcelbox). Pokud si zásilku v této době nepřevezmete, objednávka se vrátí zpět k nám na sklad.
  • Konkrétní výdejní místo si můžete vybrat v košíku v kroku „Doprava a platba“.
  • O stavu své zásilky budete pravidelně informováni pomocí e-mailu. Jeho prostřednictvím obdržíte trasovací číslo, dle kterého můžete kdykoliv ověřit stav zásilky na adrese www.ppl.cz/zakaznicky-servis.
  • Kód pro vyzvednutí dostanete e-mailem i sms jakmile bude zásilka k dispozici k vyzvednutí.
  • V případě platby na dobírku si při výběru výdejního místa v košíku nebo na webu www.ppl.cz/mapa-vydejnich-mist dopředu ověřte, zda zvolené výdejní místo přijímá platební karty.
  • Zákaznickou podporu PPL zastihnete na tel. čísle +420 225 331 500 ve všední dny od 8 do 18 hod.

Kdy zásilku doručíme na výdejní místo?

  • Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena následující pracovní den po předání dopravci).

Doručení na adresu - kurýr PPL: 99 Kč ppl 

  • Na adresu s kurýrem PPL je možné zaslat zásilku s hmotností do 31,5 kg
  • Doručení objednávky probíhá následující pracovní den po expedici, mezi 8:00 - 18:00.
  • Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete v e-mailu od kurýrní společnosti po přijetí objednávky do přepravy. Stav zásilky lze kdykoliv ověřit na adrese https://www.ppl.cz/zakaznicky-servis.
  • E-mail od PPL obsahuje i odkaz s možností zásilku přesměrovat na výdejní místa PPL ParcelShop, jinou adresu, nebo změnit datum doručení na jiný den.
  • V den doručení Vás kontaktuje kurýr pomocí SMS s upřesněním času příjezdu.
  • Při platbě na dobírku lze platit hotově nebo platební kartou, řidič má s sebou mobilní terminál.
  • Zákaznickou podporu PPL zastihnete na tel. čísle +420 225 331 500 ve všední dny od 8 do 18 hod.

Kdy vám kurýr zásilku doručí?

  • Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena následující pracovní den po předání dopravci.

Zmeškali jste svou objednávku?

  • Pokud vás kurýr nezastihne a nedomluvíte se s ním na pozdějším doručení, bude balíček uložen na výdejním místě PPL ParcelShop. O uložení vás přepravce informuje prostřednictvím sms a e-mailu. Objednávka bude na ParcelShopu uložena 7 kalendářních dnů. Poté bude vrácena zpět k nám.

Osobný odber - Packeta výdajné miesta: €4 Logo_Packeta 

  • Do Zásielkovne je možné zaslať zásielku s hmotnosťou do 10 kg.
    Balíček tu bude uložený po dobu 7 dní. V prípade, že si zásielku nestihnete vyzdvihnúť, dajte nám vedieť a my vám úložnú lehotu zadarmo predĺžime až na 21 dní. Úložnú dobu zásielky môžete predĺžiť tiež v mobilnej aplikácii Packeta. V Z-BOXe je úložná doba obmedzená. Počas vianočnej sezóny môže byť úložná lehota zásielky a možnosť jej predĺženia dočasne skrátená.Ak si v tejto lehote zásielku neprevezmete, objednávka se vráti späť do nášho skladu.
  • Konkrétnu Zásielkovňu si môžete vybrať v košíku v kroku "Doprava a platba". Tu taktiež nájdete informácie o tom, či je možné na vybranom výdajnom mieste Zásielkovne platiť kartou.
  • O stave zásielky vás budeme pravidelne informovať ako prostredníctvom e-mailu (s prvým e-mailom dostanete aj trasovacie číslo, ktoré môžete kedykoľvek použiť na kontrolu stavu zásielky na www.packeta.sk), tak pomocou SMS, a už aj prostredníctvom našej mobilnej aplikácie Zásielkovňa.
  • Hneď ako bude zásielka k dispozícií na vyzdvihnutie, dostanete e-mailom aj sms kód na vyzdvihnutie.
  • Balíček si môžete rozbaliť ihneď na výdajnom mieste a prípadne ho vrátiť späť, ak vám objednaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje.
  • Zákaznícku podporu Zásielkovne zastihnete na tel. čísle +421 221 201 135 v pracovné dni od 8 do 18 hod.

Kedy doručíme zásielku na výdajné miesto?

  • Aktuálny dátum dodania uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Zásielka je zvyčajne doručená nasledujúci pracovný deň po odovzdaní prepravcovi.

Premeškali ste svoju objednávku?

  • Balíček je uložený po dobu 7 dní. V prípade, že si zásielku nestihnete vyzdvihnúť, dajte nám vedieť a my vám úložnú lehotu zadarmo predĺžime až na 21 dní. Úložnú dobu zásielky môžete predĺžiť tiež v mobilnej aplikácii Packeta. Ak si v tejto lehote zásielku neprevezmete, objednávka se vráti späť do nášho skladu.

Doručenie na adresu - kuriér Packeta: €8 Logo_Packeta 

  • Doručenie objednávky sa realizuje nasledujúci pracovný deň po odoslaní, medzi 8:00 - 18:00.
  • Odkaz na sledovanie zásielky nájdete v e-mailovej správe od kuriérskej spoločnosti po prijatí objednávky na prepravu Stav zásielky môžete kedykoľvek overiť na adrese https://www.packeta.sk/.
  • V deň doručenia vás bude kontaktovať kuriér prostredníctvom SMS s uvedením času príchodu.
  • Dobierka sa dá zaplatiť v hotovosti alebo kreditnou kartou, vodič má so sebou mobilný terminál.
  • Zákaznicku podporu Packeta môžete kontaktovať na tel.čísle +421 221 201 135 v pracovné dni od 8 do 18 hod.

Kedy kuriér doručí vašu zásielku?

  • Aktuálny dátum dodania uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Zásielka je zvyčajne doručená nasledujúci pracovný deň po odovzdaní prepravcovi.

Premeškali ste svoju objednávku?

  • Balíček ke uložený po dobu 7 dní. Ak si v tejto lehote zásielku neprevezmete, objednávka se vráti späť do nášho skladu.

Osobný odber - výdajné miesta SPS (balíkovo): €4 SPS balikovo_logo_horizontal 2 

  • Na výdajné miesta je možné poslať balík s hmotnosťou do 20 kg.
  • Balík bude uložený 7 dní na výdajnom mieste a 2 dni v boxe. Ak si zásielku v tejto lehote neprevezmete, bude nám vrátená do skladu.
  • V kroku "Doprava a platba" v košíku si môžete vybrať konkrétne odberné miesto.
  • O stave zásielky budete pravidelne informovaní prostredníctvom e-mailu. Prostredníctvom sledovacieho čísla dostanete číslo zásielky, ktoré môžete kedykoľvek použiť na kontrolu stavu zásielky na webe SPS.
  • Kód na vyzdvihnutie zásielky dostanete e-mailom a SMS správou hneď, ako bude zásielka k dispozícii na vyzdvihnutie.
  • Na výdajných miestach je možné platiť dobierku iba v hotovosti. Pri výdajných boxoch musí byť uhradená pred vyzdvihnutím pomocou online platobnej brány. Odkaz pre platbu kartou vám zašle SPS emailom alebo SMS..
  • Zákaznícku podporu SPS zastihnete na tel. čísle 0850 122 413 v pracovné dni od 8 do 17 hod.

Kedy doručíme zásielku na výdajné miesto?

  • Aktuálny dátum dodania uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Zásielka je zvyčajne doručená nasledujúci pracovný deň po odovzdaní prepravcovi.

Doručenie na adresu - Kuriér SPS: €8 Express_one_logo 

  • Doručenie objednávky prebieha nasledujúci pracovný deň po expedícii, v rozmedzí od 8:00 do 18:00 hod.
  • Odkaz na sledovanie vašej zásielky nájdete v e-maile od kuriérskej spoločnosti po prijatí objednávky do prepravy. Stav zásielky môžete kedykoľvek overiť na adrese TU.
  • V deň doručenia vás bude kuriér kontaktovať prostredníctvom SMS s upresnením času príjazdu.
  • Pri platbe na dobierku je možné zaplatiť v hotovosti alebo platobnou kartou, vodič má so sebou mobilný terminál.
  • Zákaznícku podporu SPS zastihnete na tel. čísle 0850 122 413 v pracovné dni od 8 do 17 hod.

Kedy kuriér doručí vašu zásielku?

  • Aktuálny dátum dodania uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Zásielka je zvyčajne doručená nasledujúci pracovný deň po odovzdaní prepravcovi.

Premeškali ste svoju objednávku?

  • Balíček ke uložený po dobu 7 dní. Ak si v tejto lehote zásielku neprevezmete, objednávka se vráti späť do nášho skladu.

JSME TU PRO VÁS!

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat!
Jsme připraveni vám pomoci s výběrem zboží a realizací nákupu každý pracovní den od 8:30 do 17:00.

Email: info@nestonej.cz
Tel: +420 736 708 220