Haitaglou Makedonské tahini s pomerančem 350 g

Výběrové makedonské tahini s pomerančem. Tahini je sezamová pasta připravená z rozdrcených sezamových semínek. Je tradiční součástí zdravé středomořské stravy. Sezam obsahuje vysoký obsah vápníku, hořčíku, draslíku.


  • (3 ks) Skladem
    Můžeme doručit do: 6.5.2024
129 Kč
Kategorie: Semínková másla
Bez GMO: Ano
Vegan: Ano
Vegetarian: Ano
 

Výběrové makedonské tahini s pomerančem. Tahini je sezamová pasta připravená z rozdrcených sezamových semínek. Je tradiční součástí zdravé středomořské stravy. Sezam obsahuje vysoký obsah vápníku, hořčíku, draslíku.

Složení:

drcená sezamová semínka 62%, hnědý cukr, prášek z pomerančů 4%, maltodextrin, palmový olej, sójový lecitin, aroma z pomerančů, E160c, vitamin C, vápník

Výživové údaje na 100g:

Energetická hodnota 2409 kJ/579 kcal
Tuky 39,7 g
z toho nasycené mastné kyseliny 7,7 g
Sacharidy 36,2 g
z toho cukry 34,3 g
Vláknina 5,5 g
Bílkoviny 16,5 g
Sůl 0 g

Balen:

350 g

Země původu:

Řecko

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:

Haitoglou_logoBylo to téměř před sto lety, kdy to vše začalo! Rodina Haitoglouů právě dorazila do Soluně v Řecku po útěku z Malé Asie. Nejdůležitější věcí, kterou s sebou přinesli, nebyly jejich věci: Byla to jejich láska k rodinným tradicím a tajný recept na výrobu nejoblíbenějšího sezamového dobroty... Chalvy. Tehdy, v roce 1924, otevřeli malý obchod zasvěcený vytváření jejich lahodné chalvy ručně v malých dávkách, pokračujíc v řemesle, které je učili jejich otcové a dědové. Během let se mnohé změnilo: malý obchod se stal centrem pozornosti pro každého, kdo miloval chalvu, protože stále více lidí bylo přitahováno tímto řemeslnickým lahůdkám.

Od první malé rodinné firmy v roce 1924 až do dneška, kdy se stala největším zpracovatelem sezamových semínek v Evropě, se věnuje své misi: vytvářet přírodní, prémiové potraviny pouze z nejkvalitnějších surovin, které chutnají dobře. Drží si prst na tepu toho, co zákazníci potřebují, a budou nadále rozvíjet nové řady produktů, rozšiřovat výrobu vlastních značek a dál nabízet to nejlepší od svého založení: vyrábět potraviny, o kterých stojí za to mluvit!