Novinka

Nupreme Himalájská sůl růžová koupelová 500g

  • 1 z 3

Himalájská sůl je dokonalým prostředkem pro relaxaci po náročném dni. Napusťte si vanu, vsypte do ní růžovou sůl a nechejte se unášet na vlnách nekončícího moře pohody.


  • Dostupné do 2 dnů
    Můžeme doručit do: 7.5.2024
59 Kč
Kategorie: soli do koupele
 

Koupelovou sůl jsme pro vás přivezli z dalekých Himálají, ze srdce skalních monumentů, ve kterých se skrývají solné usazeniny z prehistorických moří. Sůl není rafinovaná, bělená ani jinak upravovaná, naopak, svou růžovou barvu má díky příměsi minerálů, které v horké lázni prostupují skrze pokožku. 

Solné koupele byly velmi oblíbené už ve starém Egyptě, do vody se k soli přimíchávaly různé vonné esence. Údajně i slavný řecký lékař Hippokrates velmi často předepisoval na nejrůznější obtíže koupele se solí. Na konci 18. století pak došlo k nevídanému návratu solných terapií, jež se jako znovuobjevená móda těšily velkému zájmu v Evropě i Anglii.

Kdy se rozhodnout pro koupelovou sůl?

Sůl přidejte do koupele kdykoliv, když:

  • jste unavení, vystresovaní
  • vaše pokožka potřebuje peeling
  • bojujete s kožními problémy, zejména v případě suché a citlivé pleti
  • pociťujete svalovou únavu
  • trpíte na kloubní obtíže
  • potřebujete uvolnit nosní dutiny

Jak používat?

Na jednu relaxační koupel stačí asi 200-500 g soli. Koupel by neměla trvat déle než 20 minut. Po teplé slané koupeli se vždy krátce osprchujte bez použití mýdel nebo sprchových gelů.

Co obsahuje?

Růžová sůl získává svou barvu díky vyššímu obsahu oxidu železnatého. Jedná se o sůl z pramoří, které pokrývaly většinu planety v období Pliocénu. Takto usazená sůl je bohatá na železo, hořčík, draslík, vápník, sodík a fosfor.

Složení: 

100% čistá, nerafinovaná sůl (stejně jako jiné nerafinované soli)

Balení:

500g

Země původu:

Pákistán

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:

nupreme-logoČeská značka Nupreme, původně známá jako Empower Supplements od roku 2012, prošla v roce 2018 zásadním přetvořením s cílem posílení své identity a nabídky. Tento přechod znamenal nejen změnu jména, ale také nový směr a záměr. Nupreme se zaměřuje na vysokou kvalitu a inovace v oblasti výživy. Její logo spojuje slova "NUtrition" a "suPREME", což symbolizuje důraz na výživu a excelenci.

Hlavním rysem Nupreme je nejen moderní design, ale také funkčnost produktů. Kromě tradičních výrobků, jako je mladý ječmen a chlorella, nabízí také novou řadu delikates, které spojují skvělou chuť s kvalitními a funkčními surovinami, zpracovanými šetrným způsobem.

Jednou z klíčových hodnot značky je absolutní transparentnost v obsahu produktů. Každá šarže surovin je důkladně testována, přičemž výsledky analýz jsou volně dostupné na webových stránkách značky. Tato praxe posiluje důvěru zákazníků a zajišťuje kvalitu a bezpečnost produktů Nupreme.