NaturVit CLA 1000 mg 90 kapslí

CLA (konjugovaná kyselina linolová), polynenasycená mastná kyselina, je často považována jako doplněk stravy v rámci vyvážené, nutriční-uvědomělé stravy v kombinaci s pravidelným cvičením.

CLA (konjugovaná kyselina linolová) je látka, která je přirozenou součástí lidského organizmu. Kyselina linolová přispívá k udržení normální hladiny cholesterolu v krvi, přičemž příznivého účinku se dosáhne při přívodu 10 g LA denně.

  • 390 Kč 51 Kč –13 %
  • (1 ks) Skladem
    Můžeme doručit do: 23.4.2024
339 Kč
Kategorie: Diety, přípravky na hubnutí
 

CLA (konjugovaná kyselina linolová), polynenasycená mastná kyselina, je často považována jako doplněk stravy v rámci vyvážené, nutriční-uvědomělé stravy v kombinaci s pravidelným cvičením.

CLA (konjugovaná kyselina linolová) je látka, která je přirozenou součástí lidského organizmu. Kyselina linolová přispívá k udržení normální hladiny cholesterolu v krvi, přičemž příznivého účinku se dosáhne při přívodu 10 g LA denně.

Složení v 1 kapsli:

1000 mg Kyselina linolová (CLA konjugovaná, EE80%)

Přídatné látky:

želatina, glycerin, čištěná voda (kapsle)

Dávkování:

Užívejte 1 kapsli 3 krát denně s jídlem.

Balení:

90 kapslí - dávka na 1 - 3 měsíce

Upozornění:

Nepřekračujte doporučené denní dávkování! Doplněk není určen jako náhrada pestré stravy! Nevhodné pro děti do tří let. Ukládejte mimo dosah dětí. Skladujte v suchu, teplotě do 25°C a mimo dosah slunečních paprsků.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:

naturvit-logo-1280x280NaturVit care je nová značka kosmetických přípravků pro péči o celé tělo, a zároveň i řady potravinových doplňků. NaturVit care nabízí spotřebitelům inovativní výrobky s přírodními ingrediencemi. Vlastnosti všech produktů NaturVit care jsou na vysoké kvalitativní úrovni a patří do segmentu top produktů na trhu. Při vývoji všech produktů řady NaturVit care je dbán velký zřetel na konečného spotřebitele a jeho celkovou spokojenost s používáním těchto produktů.