Hodnocení obchodu
rychlost dodání
Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že oceňujete rychlost dodání – je pro nás důležité, aby zboží dorazilo co nejdříve a v pořádku.
Přejeme Vám příjemný den a budeme se těšit na Vaši další objednávku.
Petr za tým mj-krasazdravi.cz
Vážená zákaznice,
děkujeme Vám za Vaši dlouhodobou přízeň a krásné hodnocení. Velmi si vážíme toho, že se k nám stále vracíte, a jsme rádi, že oceňujete jak naše ceny, tak i rychlost dodání. Vaše spokojenost je pro nás tou nejlepší odměnou.
Přejeme Vám příjemný den a budeme se těšit na Vaši další objednávku.
Petr za tým mj-krasazdravi.cz
Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za skvělé hodnocení. Těší nás, že oceňujete dobrou komunikaci i rychlost doručení. Je pro nás důležité, aby vše probíhalo hladce a k Vaší spokojenosti.
Přejeme Vám příjemný den a budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
Petr za tým mj-krasazdravi.cz
Jsem absolutně spokojená, rychlé dodání, precizně zabalené.
Vážená paní Lenko,
děkujeme Vám za Vaše krásné hodnocení. Velmi nás těší, že jste byla spokojená s rychlostí doručení i pečlivým zabalením zásilky – snažíme se, aby vše dorazilo v pořádku a bez poškození.
Přejeme Vám příjemný den a budeme se těšit na Vaši další objednávku.
Petr za tým mj-krasazdravi.cz
Výborná komunikácie super doručenie
Rychlé dodání objednávky a vše v pořádku.
Vážená paní Olčo,
děkujeme Vám za Vaše milé hodnocení. Jsme rádi, že vše proběhlo rychle a bez komplikací a že jste byla s objednávkou spokojená.
Přejeme Vám krásný den a těšíme se na Vaši další návštěvu.
Petr za tým mj-krasazdravi.cz
Vážený pane Jozefe,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že došlo ke zdržení doručení Vaší objednávky. Rád bych upřesnil, že produkt nebyl při objednání veden jako „skladem“, ale jako „dostupný do dvou pracovních dnů“, což je viditelné jak v detailu produktu, tak i v košíku při dokončování objednávky. Bohužel došlo k dalšímu zdržení ze strany dodavatele, které jsme nemohli ovlivnit, a za tuto nepříjemnost se Vám upřímně omlouváme.
O Vaší objednávce jsme Vás informovali e-mailem a jako omluvu jsme přidali i dárek navíc. Věříme, že Vás tato zkušenost neodradí od budoucích nákupů a že příště budete s našimi službami plně spokojen.
Přejeme Vám příjemný den.
Petr za tým mj-krasazdravi.cz
Sice jsem chvíli čekala na velké balení, ale po objednání dorazilo rychle
Vážená paní Lenko,
děkujeme Vám za Vaši recenzi i doporučení našeho obchodu. Jsme rádi, že i přes kratší čekání na velké balení dorazila zásilka po objednání rychle a v pořádku. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá.
Přejeme Vám příjemný den a těšíme se na Vaši další objednávku.
Petr za tým mj-krasazdravi.cz
Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste nebyl spokojen s průběhem objednávky. Rádi bychom upřesnili, že při zadání objednávky byl skladem jeden kus Vámi vybraného produktu. Protože jste objednal dva kusy byla u zboží dodací lhůta dva pracovní dny.
Chápeme, že zdržení mohlo působit nepříjemně, a upřímně se omlouváme za komplikace. Vaší připomínky si vážíme a uděláme maximum pro to, aby bylo vše příště zcela bez problémů.
Přejeme Vám příjemný den.
Petr za tým mj-krasazdravi.cz
AF
Anna Foltáková
BŠ
Blanka Šimková
Kupuji opakovaně.Dobře chutná.Udržuje pleť svěží.
KS
Kateřina Stehlíková
Vše ok
RP
Rosťa Přikryl
👍👍👍
ZM
Zuzana Moravcová
Ano jsem spokojená vše proběhlo v pořádku. Děkuji. 😊
JS
Jan Smid
AB
Aleš Bečka
Zboží bylo po expiraci...nebylo to napsané!!!
P
Petr
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za upozornění a upřímně se omlouváme za chybu ve značení. Produkt, který jste obdržel, měl již uplynuté datum minimální trvanlivosti – více o tomto označení vysvětlujeme i zde:
Datum minimální trvanlivosti – vysvětlení - https://www.mj-krasazdravi.cz/blog/datum-minimalni-trvanlivosti/
Chápeme, že tato situace je nepříjemná, a proto Vám nabízíme možnost:
vrácení produktu zdarma prostřednictvím našeho online formuláře: Vrácení a reklamace https://www.mj-krasazdravi.cz/vraceni-a-reklamace/
nebo slevu na ponechané zboží, pokud si jej budete chtít nechat.
Omlouváme se za vzniklé komplikace a děkujeme, že jste nás na chybu upozornil. Vaši důvěru nechceme zklamat a uděláme maximum, aby se podobná situace neopakovala.
Vážený pane Honzo,
děkujeme Vám za hodnocení a doporučení našeho obchodu. Jsme rádi, že oceňujete náš výběr, ceny, komunikaci i doručení přes Zásilkovnu. Omlouváme se za delší dodací lhůtu u této objednávky – chápeme, že jste zvyklý na rychlejší doručení, a budeme se snažit, aby příště bylo vše opět co nejrychlejší.
Přejeme Vám příjemný den a budeme se těšit na Vaši další objednávku.
Petr za tým mj-krasazdravi.cz