Dr. Popov Kloubik 20 n.s.

Kloubik bylinný čaj Dr. Popova s obsahem tužebníku. Bylinný čaj při degeneraci kostí a chrupavek.

  • 69 Kč 5 Kč –7 %
  • (2 ks) Skladem
    Můžeme doručit do: 25.4.2024
64 Kč
Kategorie: Bylinné čaje
Obsah: 30 g
 

Kloubík® obsahuje sporýš, kopřivu a tužebník pro zachování normálního stavu kloubů.

Složení:

Pampeliška list, sporýš nať , kopřiva nať, máta peprná nať, měsíček květ, růžový ibišek květ, tužebník nať 5 %

Dávkování a způsob užití:

1 sáček čaje přelít 0,25 l právě vroucí vody, přikrýt, 15 min vylouhovat. Vypít 3 šálky denně, nejlépe celodenním pitím po doušcích. Čaj je možné připravit předem do termosky. Po šesti týdnech udělat 10 dní přestávku a pak je možné v užívání pokračovat.
Maximální denní dávka obsahuje 1125 mg sporýše, 675 mg kopřivy a 225 mg tužebníku.

Doporučení:

K masáži kloubů je vhodná Jírovcová nebo Kostivalová mast

Balení:

30 g - 20nálevových sáčků 

Doporučená kombinace:

Jírovcová mast 50 ml, Jírovcová mast 100 ml, Kostivalová mast 50 ml, Kostivalová mast 100 ml, Stimulan – masážní olej, Iporuro 60 kapslí
Bylinné kapky Klouby 50 ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:

dr-popov-logoFirma Dr. Popov je přední český výrobce bylinných čajů a mastí, přírodní kosmetiky a potravních doplňků. Navazuje na dlouholetou rodinnou bylinářskou tradici. Již dědeček zakladatele firmy byl mnoho let lékařem ve francouzských koloniích v Africe, druhou část života působil v Čechách. Po celý život používal k léčení svých pacientů též byliny. Na jeho práci navázal syn Vladimír, velký znalec bylin a lidový léčitel. Pokračovatelem rodinné tradice je vnuk RNDr. Pavel Popov.

Firma Dr. Popov nabízí od r. 1995 širokou paletu zdravotních přírodních produktů, převážně bylinných čajů a mastí. V sortimentu výrobků nechybí ani přírodní kosmetika, potravní doplňky, bylinná mýdla a éterické oleje.

Cílem firmy Dr. Popov s.r.o. není pouze prodej výrobku cílovému zákazníkovi, ale i doporučení optimálního komplexního řešení daného zdravotního problému.