DR. POPOV Ginkgo biloba bylinné kapky 50 ml

Eleuterokok ostnitý – patří mezi antioxidanty a tzv. adaptogeny – udržuje fyzické a duševní zdraví a výkonnost, dobrou náladu a přirozenou obranyschopnost.

  • 125 Kč 18 Kč –14 %
  • (8 ks) Skladem
    Můžeme doručit do: 29.4.2024
107 Kč
Kategorie: Hlava, mozek, paměť
 

Ginkgo biloba přispívá k mikrocirkulaci krevního systému a tím udržuje periferní oběhový systém (zrak, sluch, prokrvení končetin) a normální činnost mozku.

Složení:

Voda, jemný kvasný líh (alk. 35% obj.), ginko (10%).

Dávkování a způsob užití:

3x denně užívat 15-20 kapek tinktury. Tinkturu je možno nakapat i do nápoje, např. vody, čaje.

Maximální doporučená denní dávka (60 kapek) obsahuje extrakt z 51 mg ginka.

Balení:

50 ml

Upozornění:

Nepřekračujte doporučenou denní dávku. Není určeno jako náhrada pestré stravy. Výrobek není určen pro děti, těhotné a kojící ženy. Ukládejte mimo dosahu dětí. Před použitím protřepat, lehký zákal není na závadu. Uchovejte v suchu při teplotě 5-25 °C.

Doporučená kombinace:

Bylinný čaj s pohankou

Čaj Ginkgo 

Čaj Rutinová bomba

Čaj Einstein

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:

dr-popov-logoFirma Dr. Popov je přední český výrobce bylinných čajů a mastí, přírodní kosmetiky a potravních doplňků. Navazuje na dlouholetou rodinnou bylinářskou tradici. Již dědeček zakladatele firmy byl mnoho let lékařem ve francouzských koloniích v Africe, druhou část života působil v Čechách. Po celý život používal k léčení svých pacientů též byliny. Na jeho práci navázal syn Vladimír, velký znalec bylin a lidový léčitel. Pokračovatelem rodinné tradice je vnuk RNDr. Pavel Popov.

Firma Dr. Popov nabízí od r. 1995 širokou paletu zdravotních přírodních produktů, převážně bylinných čajů a mastí. V sortimentu výrobků nechybí ani přírodní kosmetika, potravní doplňky, bylinná mýdla a éterické oleje.

Cílem firmy Dr. Popov s.r.o. není pouze prodej výrobku cílovému zákazníkovi, ale i doporučení optimálního komplexního řešení daného zdravotního problému.