Green idea TTO pleťové mléko 115 ml
Kód: 606Související produkty
Detailní popis produktu
- k ošetření problematické pokožky
- pokožku čistí i desinfikuje
- netoxický
- bez omezení věkem
- snadná a praktická aplikace
- bez předpisu
Návod k použití: vhodná je aplikace vždy ráno, nebo večer k pravidelné očistě pleti. Při použití k tlumení problémů aplikujte několikrát denně. Po ošetření pokožky pleťovým mlékem je pro dosažení maximálního účinku vhodná kombinace s TTO multiaktivním krémem.
Kontraindikace: Nejsou známy případy nežádoucích interakcí na léky či potravinové doplňky. Nejsou známa omezení v době těhotenství, nebo při kojení.
Nežádoucí účinky: nejsou známy případy předávkování ani jakýchkoliv nepříznivých účinků. Vzhledem k poměrně dlouhé době, po kterou je TTO používán, jsou již známy první případy přecitlivělosti na čajovníkovou silici. Při případné přecitlivělosti na TTO, nebo některou složku přípravku je vhodné pleťové mléko nepoužívat.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Problematická pleť |
|---|---|
| EAN: | 8594060112091 |
| Položka byla vyprodána… | |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Green idea – síla přírody v každé kapce
Green idea je česká rodinná značka s více než 30letou tradicí v oblasti přírodní kosmetiky, doplňků stravy a veterinárních přípravků. Navazuje na dědictví bylinkářství a propojuje staleté znalosti rostlin s moderní vědou. Zakladatelem značky je MVDr. Jiří Pantůček, autor tisíců originálních receptur, které pomáhají lidem i zvířatům najít cestu ke zdraví, kráse a harmonii.
Tradice a odbornost
Kořeny značky sahají do roku 1990, kdy se z malé rodinné dílny zrodil uznávaný výrobce. Každý produkt vzniká podle originálních receptur s důrazem na kvalitu, účinnost a bezpečnost. Společnost udržuje systém řízení kvality dle ČSN EN ISO 9001 a praxe správné výroby kosmetiky dle ČSN EN ISO 22716. Řada výrobků nese mezinárodní certifikaci NaTrue pro přírodní a organickou kosmetiku.
Vize a hodnoty
- Kvalita a odbornost: Přísný vývoj a testování, znalost přírodních surovin a technologií.
- Příroda a udržitelnost: BIO suroviny, šetrné technologie a recyklovatelné obaly.
- Důvěra a transparentnost: Poctivé složení a otevřená komunikace vůči zákazníkům i partnerům.
- Tradice a inovace: Prověřené postupy propojené s moderní vědou.
- Rodina a péče: Rodinné hodnoty, empatie a podpora odborného růstu.
Filozofie značky
Naší misí je přinášet lidem sílu přírody v její nejčistší podobě. Každý výrobek Green idea je výsledkem respektu k přírodě, zodpovědnosti a pečlivé práce – pro zdravý životní styl celé rodiny.
