Dr. Popov Univerzální čisticí čaj 50 g DMT: 24.07.2023
Popis
Univerzální čistící čaj Dr. Popova obsahuje byliny vhodné pro čištění organizmu.
Kopřiva čistí krev a podporuje správnou činnost ledvin, lípa je známá pro své antioxidační vlastnosti a také podporuje čištění krve. V čaji najdete i macešku, která podporuje pročištění krve. V Univerzálním čistícím čaji jsme z bylin dále použili ibišek, řepík, třezalku, řebříček a oman.
Pokud dáváte přednost porcovaným čajům, můžete vyzkoušet Univerzální čistící čaj i v této formě. Dokonce ho pro vás máme ve výhodném balení.
Složení:
Lípa květ, růžový ibišek květ, maceška nať, kopřiva nať, řepík nať, třezalka nať, řebříček nať, oman kořen.
Dávkování a způsob užití:
1 vrchovatou lžičku směsi (cca 2 g) přelít 0,25 l právě vroucí vody, přikrýt a nechat 15 minut vylouhovat. Denně užívat dva šálky, jeden ráno nalačno a druhý večer po jídle. Rozumná čistící kúra by měla trvat 6 týdnů. V období kúry doporučujeme užívat Psyllium Dr. Popova – indickou rozpustnou vlákninu – podpoří správnou stolici, která je podmínkou dobrého vyčištění.
Balení:
50 g
Doporučená kombinace:
K Univerzálnímu čistícímu čaji doporučujeme např. Psyllium Dr. Popova, Bylinné kapky Čištění 50 ml
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Firma Dr. Popov je přední český výrobce bylinných čajů a mastí, přírodní kosmetiky a potravních doplňků. Navazuje na dlouholetou rodinnou bylinářskou tradici. Již dědeček zakladatele firmy byl mnoho let lékařem ve francouzských koloniích v Africe, druhou část života působil v Čechách. Po celý život používal k léčení svých pacientů též byliny. Na jeho práci navázal syn Vladimír, velký znalec bylin a lidový léčitel. Pokračovatelem rodinné tradice je vnuk RNDr. Pavel Popov.
Firma Dr. Popov nabízí od r. 1995 širokou paletu zdravotních přírodních produktů, převážně bylinných čajů a mastí. V sortimentu výrobků nechybí ani přírodní kosmetika, potravní doplňky, bylinná mýdla a éterické oleje.
Cílem firmy Dr. Popov s.r.o. není pouze prodej výrobku cílovému zákazníkovi, ale i doporučení optimálního komplexního řešení daného zdravotního problému.