Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
T
Tereza K.
Vše bylo naprosto v pořádku, zboží perfektně zabalené.
DV
Dagmar Vodičková
LP
Libor Pospíšek
RB
Roman Brukner
Vše v pořádku.
IH
Iva Heiclova
velká spokojenost
JM
Jana Mádrová
Super obchod ,pokaždé velká spokojenost.
LB
Libuše Brothánková
Doporučuji 🌞
J
Jana
Perfektni ryhle doruceni
Doporučuji.
EH
Eva Horníčková
Vše v pořádku. Příznivé ceny.
PO
Petra Ondroušková
veliká spokojenost jak z kvalitou zboží tak i se samotným e-shopem
LG
Luděk Greguš
Dlouhá dodací lhůta (14 dní ?), na telefonický dotaz, kdy bude zboží dodáno bylo sděleno "dnes bylo předáno dopravci" (pátek) - dle automatického údaje ze Zásilkovny tato převzala až za další 4 dny. Kdybych nebyl líný a došel si zboží koupit do kterékoli lékárny, nemusím teď psát ani toto hodnocení - tak asi tak.
P
Petr
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a velmi se omlouváme za nepříjemnosti spojené s delší dodací lhůtou a nejasnou komunikací ohledně předání zásilky dopravci.
Vaše připomínka je pro nás důležitá – situaci jsme si interně vyhodnotili a pracujeme na zlepšení našich procesů tak, aby byly informace o expedici přesnější a celý průběh doručení rychlejší a transparentnější.
Mrzí nás, že jste musel čekat déle, než je běžné, a budeme rádi, pokud nám v budoucnu dáte šanci přesvědčit Vás o lepších službách.
S přáním hezkého dne
Petr za tým mj-krasazdravi.cz
KM
Kateřina Matuszková
Jsem spokojená jak s produktem tak s dodáním.
JH
Jana Hellebrandova
Nelepší zubní pasta Ajona co mám
EH
Eva Houserová
Ani ,jsem velice spokojená,zboží rychle dodané a v pořádku
Rychlé dodání
Dobrý den,
bylo dohodnuto a zaplaceno doručení na adresu. Přesto zboží bylo uloženo PPL boxu. Nevím jak se to mohlo stát. Očekával jsem zboží doma, žádný kontakt na mobilní telefon nepřišel.
Dobrý den, Milane,
děkujeme za Vaši recenzi a mrzí nás nepříjemnost s doručením zásilky.
Vaši objednávku jsme prověřili a skutečně došlo k pochybení na straně dopravce PPL, který zásilku nesprávně uložil do boxu místo doručení na uvedenou adresu. Situaci jsme s nimi řešili a předali jsme jim i Vaši zpětnou vazbu – máme se Vám jejich jménem omluvit.
Děkujeme za pochopení a věříme, že při příštím nákupu již bude vše probíhat bez komplikací.
S přáním hezkého dne
Petr za tým mj-krasazdravi.cz
