Nafigate v novém kabátu

Čeští výrobci šetrné kosmetiky NAFIGATE Cosmetics převlékli své webové stránky do zbrusu nového kabátu. A tím zdaleka nekončí. Za několik dní totiž novou podobu dostanou i jejich produkty a postupně celá firma. Přečtěte si, jak to celé probíhalo.

Proč ta změna?

Všechno to začalo před třemi lety. Firma NAFIGATE Cosmetics vstoupila do světa kosmetiky se třemi produkty a s myšlenkou vyrábět kosmetiku, která sází na šetrnost a kvalitu. Tohoto plánu se tým drží až dodnes.

2

Každá látka prochází pečlivým výběrem, analýzou účinků a zkoušením možností kombinací s ostatními látkami. Díky tomu roste jistota, že daná látka účinně pečuje o pleť.

3

Výzkum

Klíč ke kráse leží ve vědě. Vývoj unikátních receptur a sledování světových trendů je samozřejmostí. Stejně jako využívání nových technologií.

 4


Partnerství

Nové produkty se odvíjí od podnětů klientů značky. Ať už jde o první návrh nebo finální doladění složení. V NAFIGATE Cosmetics se nic netají. Účinky všech produktů i jednotlivých látek tým ochotně vysvětluje.

Co je dále nového?

První produkt, který se předvedl v nové podobě je sprchové peelingové mléko. Narozdíl od běžné sprchové peelingové péče nevyužívá k odstraňování odumřelých kožních buněk a nečistot mikroplasty.

Mikroplasty jsou nerozložitelné plastové částice, které se po smytí dostávají do vody a tak škodí přírodě a zvířatům. Poslední výzkum odhalil, že se plastové částice vyskytují i v české pitné vodě. Mohou tak proto uškodit i nám.

Na starou tvář značky byli ve firmě všichni zvyklí. Udělat další krok bylo však důležitější.

Za tu dobu se počet produktů změnil ze 3 na 34. Není divu, že stará identita přestala odpovídat hodnotám společnosti. Bylo nutné udělat změnu. Proces grafické proměny trval déle než půl roku. Přijít s unikátním designem, který by ihned odrážel to, za čím NAFIGATE Cosmetics opravdu stojí, nebylo vůbec lehké. Nový grafický koncept symbolizuje kosmetiku, která využívá pouze nezbytné a účinné látky a tak pečuje o pleť co nejšetrnějším způsobem. Tým věří, že se hodnoty společnosti budou v novém grafickém zpracování jasně zrcadlit.

5 6 7 8

Tým se po hlavě vrhá do grafického studia a uvažuje nad novým konceptem.

Hledá se motiv, který by působivě odrážel filosofii společnosti. Po týdnech usilovné práce a přemýšlení začíná být cíl na dohled. Nová identita je na světě

9

Šetrnost

Do kosmetických přípravků si najdou cestu jen ověřené látky ve správném poměru. Proto jsou šetrné k pleti i přírodě. Bez parabenů a parfemace.

10

Účinnost

15Etiketa sprchového mléka vyobrazuje karetu ve svém přirozeném prostředí. Právě ta je jedním z mořských živočichů, který se potýká s problematikou mikroplastů nejvíce.

Tým se rozhodl problém s mikroplasty řešit. Spojil proto síly s kolegy z NAFIGATE Corporation, kteří jim představili přírodní polymer P3HB. Ten se ve vodě zcela rozloží a má stejné peelingové účinky jako plastové částice. Netrvalo dlouho a přírodní polymer P3HB se stal nedílnou součástí sprchového mléka. Coconut Peeling Milk má nádhernou kokosovou vůni. Obsahuje mandlový olej, který zanechá vaši pokožku sametově hebkou a hydratovanou.

Sprchové mléko umožňuje NAFIGATE Cosmetics učinit další krok ve výrobě šetrné kosmetiky — nejen k vám, ale i k přírodě.

Všechny produkty značky Nafigate Cosmetics naleznete na našem eshopu zde.