Topnatur Müsli srdcem Jablko & Skořice 350 g

  • 1 z 2

Müsli Jablko&Skořice bez laktózy je prémiovým spékaným müsli, které ručně vyrábíme v našich pecích.

  • 99 Kč 24 Kč –24 %
  • Vyprodáno
75 Kč
Kategorie: Vločky, müsli, lupínky
 

Müsli Jablko&Skořice bez laktózy je prémiovým spékaným müsli, které ručně vyrábíme v našich pecích. Toto chuťově návykové müsli s ovesnými vločkami, velkými kousky jablek a provoněné skořicí jsme dochutili směsí semínek (loupaná dýně, loupaná slunečnice) a pufovanými jáhly pro ještě výraznější chuť.

  • Spékané Müsli srdcem bez palmového oleje a konzervantů, ale zato plné ovoce a doplněné kvalitní belgickou čokoládou, které vám dodá energii na celý den.
  • Skvělá chuť, poctivé suroviny a žádné náhražky.
  • Ručně míchané, s láskou spékané a pečlivě balené müsli.

Složení:

ovesné instantní vločky (44,5 %), za studena lisovaný řepkový olej, jablečný koncentrát 10 %, směs sušeného ovoce v různém poměru 15 % [rozinky (rozinky, slunečnicový olej), jablka], směs semínek v různém poměru 10 % (loupaná slunečnice, loupaná dýně), ječný sladový výtažek (ječný slad, pitná voda), pufované jáhly, mletá skořice

Výživové údaje na 100 g:

Energetická hodnota 1700 kJ (405 kcal), Tuky 16 g z toho nasyc. mastné kyseliny 1,7 g, Sacharidy 56 g z toho cukry 27 g, Vláknina 5,1 g, Bílkoviny 5,1 g, Sůl 0,1 g

Balení:

350 g

Müsli srdcem


Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:

topnatur_logoTOPNATUR s.r.o. (dříve ASP CZECH s.r.o.) je úspěšná firma, která od roku 1996 působí na potravinářském trhu a jejíž sortiment a pole působnosti se neustále rozvíjí. V roce vzniku firmy, tedy v roce 1996, byla výroba a distribuce sušených rostlinných nápojů (sojové mléko, ovesné mléko, kokosové mléko apod.) jedinou náplní firmy. Od té doby se nejen zdokonalovala a dále rozvíjela tato činnost (v roce 2000 se TOPNATUR s.r.o. stala největším výrobcem sušených mléčných směsí v ČR), ale podstatně se rozšířilo portfolio činností firmy. I nadále se firma soustředila na produkty tzv. zdravé výživy, tedy na rošiřování sortimentu sušených rostlinných mlék (TOPNATUR), ale i jiných výrobků z kategorie potravních doplňků. Hlavním reprezentantem této kategorie se staly výrobky pro zdravá střeva a zažívání a tzv. zelené potraviny.