Výprodej

Nupreme Shiitake extrakt 100 kapslí

V japonské a tradiční čínské medicíně má používání shiitake staletou historii. Oproti celé sušené houbě je její extrakt mnohem silnější, a tak i nejvhodnější k terapeutickému účelu.

  • 499 Kč 100 Kč –20 %
  • Vyprodáno
399 Kč
Kategorie: Kupujte, než se to vyprodá
Položka byla vyprodána...
 

Shiitake (česky hoževnatec jedlý, latinsky Lentinus edodes) patří mezi chutné a zároveň blahodárné houby TČM. V naší přírodě se běžně nevyskytuje. První zmínky o „královně hub“, jak byla nazývána, pocházejí už z roku 200 n. l., její přirozený tropismus se váže k slezině, plicím a žaludku. Podle tradiční čínské medicíny má právě shiitake vliv normální funkci imunitního systému, cholesterol, krevní tlak, pročištění střev a detoxikaci.

Shiitake je rovněž označována „královnou mezi houbami“. Tato houba obsahuje výjimečný komplex bioaktivních látek. Vedle vitamínů skupiny B (které jsou životně důležité, ale v rostlinách se téměř nevyskytují) obsahuje shiitake ergosterol (provitamin D). Kromě toho minerální látky jako draslík, vápník, fosfor, železo a zinek. Obsahuje také 7 z 8 pro člověka esenciálních aminokyselin.

Složení ve 3 kapslích:

900 mg Shiitake (Lentinula edodes, extrakt), 270 mg Polysacharidy

Dávkování:

Užívejte 2-3 tobolky denně, 5 dní v týdnu a 2 dny pauza nebo 3 týdny a 1 týden pauza Doporučujeme užívat 20 minut před jídlem, zapít neperlivou vodou nebo čajem.

Balení:

100 kapslí - dávka na 1 - 1,5 měsíce

Upozornění:

Doplněk stravy. Nemá schválené léčivé účinky a nejedná se o lék. Není určeno jako náhrada pestré stravy. Nepřekračujte uvedené dávkování. Není určeno dětem do 3 let. Těhotné a kojící ženy použití přípravku musí konzultovat se svým lékařem. Ukládejte mimo dosah malých dětí.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:

nupreme-logoČeská značka Nupreme, původně známá jako Empower Supplements od roku 2012, prošla v roce 2018 zásadním přetvořením s cílem posílení své identity a nabídky. Tento přechod znamenal nejen změnu jména, ale také nový směr a záměr. Nupreme se zaměřuje na vysokou kvalitu a inovace v oblasti výživy. Její logo spojuje slova "NUtrition" a "suPREME", což symbolizuje důraz na výživu a excelenci.

Hlavním rysem Nupreme je nejen moderní design, ale také funkčnost produktů. Kromě tradičních výrobků, jako je mladý ječmen a chlorella, nabízí také novou řadu delikates, které spojují skvělou chuť s kvalitními a funkčními surovinami, zpracovanými šetrným způsobem.

Jednou z klíčových hodnot značky je absolutní transparentnost v obsahu produktů. Každá šarže surovin je důkladně testována, přičemž výsledky analýz jsou volně dostupné na webových stránkách značky. Tato praxe posiluje důvěru zákazníků a zajišťuje kvalitu a bezpečnost produktů Nupreme.